tisdag 4 november 2008

Tisdagsmorgon

God morgon på er!
Tänkte inleda dagen med att klaga över ett grupparbete jag och en annan gör. Tänkte skicka in min del av det på morgonen, vi har nämligen delat upp det, idag var sista dagen att skicka till varandra men upptäckte imorse att jag fått ett mejl ifrån henne. I detta mejl fanns inte bara hennes del av arbetet utan även min också. Jag vet inte om det är okej att bli sur över en sådan sak men irriterad är jag i alla fall. Är rädd att hon ska tro att jag inte gjort någonting eller att hon ska kunna säga till andra bakom ryggen att hon gjorde hela arbetet. Jag kommer däremot byta ut min del i hennes arbete och lägga in min text.

Men för att prata annat så kommer jag åka in till biblioteket och hämta en bok idag som jag behöver för mina studier, jag är så glad att min buss går hela vägen dit. På vägen hem hoppar jag nog av vid netto och köper potatis, juice, mjölk och ägg. Ska ha blodpudding till lunch idag tror jag, men varför ska jag tänka på det när jag inte ens ätit frukost än?

Jag gläds enormt över det faktum att man börjat sända Xena krigarprinsessan på 6an igen, kollade på den när jag var mindre.

Nä nu ska jag gå och ta mig lite frukost och hoppas på att mjölken inte blivit gammal än. (tidspedant vad det gäller utgångsdatum på varor)

Ha en bra dag

2 kommentarer:

lugnåfin sa...

Hej på dig.
Förstår precis din oro, men om du lägger in din text kan du ju visa att du gjort nåt.
Kram

Anonym sa...

Under mina år på universitetet har jag ofta funderat på en sak. Vad menas med grupparbete?...Vad betyder ordet grupp? Det tål att funderas på inför framtida arbeten kanske.

Kram
/ Lina