fredag 7 november 2008

Seg Fredagsmorgon

Hej på er!
Sitter här i soffan och kollar på, kan man få en trummvirvel tack, Smallville. Jag har redan sett det avsnittet men sitter och väntar på att Xena ska börja. Jag sitter även och väntar på att klockan ska gå så jag och richard kan ta en promenad.

Jag läste min kära gammelmosters blogg nyss där hon bland annat berättade om hur hon försökt att lägga in ett filmklipp på bloggen och kom att tänka på min kära familj, särskilt då jag gjorde en snabbvisit på min kära moders blogg för att se om det kommit något nytt inlägg, vilket det inte gjort men där man ser en bild på min lillebror i blåvit utstyrsel det första man gör.

Alla som träffat min minsta lillebror vet att han tagit efter min större lillebror och min lillasyster och leker charmtroll, detta tänkte jag demonstrera med ett videoklipp men tyvärr så ville inte bloggen lägga upp det. Jag har suttit jättelänge och väntat på att lägga upp filmen nu och börjar bli lite hungrig, tror att frukost kan vara en bra idé.
Kramar på er

Inga kommentarer: